In Marketing14 december 20221 Minuten

‘Ignoring online marketing is like opening a business but not telling anyone’

Online marketing, wie zet het nog niet in? Zo’n beetje elk bedrijf of organisatie is er mee bezig. En als […]

Lieneke de Wof

Online marketing, wie zet het nog niet in? Zo’n beetje elk bedrijf of organisatie is er mee bezig. En als je het dan toch doet, doe het dan zo goed mogelijk. Daar is nog wel wat werk aan de winkel. Een leuke website en af en toe wat plaatsen op social media gaat weinig resultaat opleveren. Er kan veel meer! Online marketing blijft constant in ontwikkeling. En dat is nou juist dé uitdaging voor bedrijven en organisaties. Want waar doe je goed aan, wat zet je in?

In ieder geval: zet online advertising in – ook voor B2B! Veel bedrijven maken hier naar mijn mening nog geen of te weinig gebruik van, terwijl je via online zo’n beetje elke doelgroep kunt bereiken. En niet alleen voor je producten en diensten: zet online advertising ook zeker in voor het vinden van nieuwe medewerkers, dé uitdaging van dit moment.

Google Ads, adverteren op social media, op online nieuwstitels zoals NU.nl, retargeting… er kan veel. Denk goed na over je advertentie aanpak online: een eenmalige campagne zet weinig zoden aan de dijk. Bepaal waar je doelgroep zit, begin bij bewustwording en leid ze steeds verder de funnel in. Veel succes!

Auteur: Lieneke de Wolf

www.getagrip.nl

Dit bericht delen