logo lekkerder bij de boer

Inspiratiesessie Lekkerder bij de Boer, de app die landelijk wekenlang bovenaan de hitlijst stond

"De Missie van "Lekkerder bij de Boer" is om de boer rechtstreeks in contact te brengen met lokale en loyale klanten zodat ze wel een eerlijke prijs krijgen voor hun producten", vertelt initiatiefnemer Thomas Siahaya.. "Dat de consument lokaal écht verse producten bij de boer koopt, en daardoor verser, beter, meer betaalbaar en lekkerder eet". 

De app, die aan het begin van de pandemie in het leven is geroepen, heeft lange tijd bovenaan de hitlijsten van zowel de App Store van Apple als de Play Store van Google. "Tijdens de Coronapandemie kregen we duizenden aanmeldingen per dag". Groentestalletjes, versautomaten, melktaps, imkerijen of wijngaarden: alle soorten boeren kunnen zich aanmelden bij de app en hun assortiment erop zetten. 

Tijdens de inspiratiesessie vertelt Thomas over het succes van de app, waar hij tegenaan gelopen is sinds de lancering en hoe hij het succes van de app heeft ervaren.

Deze workshop is interessant voor:
- (pre)startende ondernemers / Start-ups
- ZZP’ers
- Klein MKB ondernemers

Terug naar Zeeuwse Ondernemersdag