In Economie, Webinar18 januari 20212 Minuten

Gratis webinar: het belang van marktonderzoek in crisistijd

Nieuwsbrief

Dit webinar wordt u aangeboden door: TheBronkerBrothers
Datum & tijd: donderdag 25 februari van 10.00 tot 11.00

Een stappenplan naar het goed en effectief uitvoeren van marktonderzoek

Of je bedrijf groot of klein is, al een lange historie heeft of net is gestart, je zult je zeker nu op de markt moeten blijven concentreren om te kunnen voldoen aan de voortdurend veranderende wensen van je bestaande klanten. Daarnaast moet je óók nog eens oog hebben voor potentiële nieuwe klanten, om het over je concurrenten nog maar niet te hebben.

Daarom is marktonderzoek nu écht nodig om antwoord te krijgen op vragen zoals:

  • Voldoet uw product- en dienstenpakket nog steeds
  • Is uw doelgroep nog de juiste
  • Welke nieuwe markten kunt u aanboren
  • Wat is de roadmap naar nieuwe klanten
  • Is uw prijsstelling nog correct

Dit webinar geeft inzicht in wat marktonderzoek u kan opleveren, dat het ook iets voor u is en beslist niet alleen een speeltje van multinationals, en hoe u het stapsgewijs zelf kunt oppakken.

Profiel Hans

Ik ben een flexibele, creatieve marktonderzoeker met ruime ervaring in de foodbranche (DKW & vers). Maar liever noem ik mijzelf een consumer activator! Mijn kracht is samen met jou die oplossing te vinden waarmee een concurrentie voordeel kan worden behaald en de klant/consument optimaal wordt bediend. Dat heeft tot op heden al de nodige mooie producten opgeleverd, die door de consument zijn omarmd, en dus nu nog in vele winkelschappen liggen. Het delen van inzichten en het komen tot gezamenlijke oplossingen zijn belangrijke drijfveren. Als je met jouw bedrijf echt vooruit wilt komen, kan ik je daarbij met mijn kennis en ervaring een flinke kickstart geven.

Meld je nu kosteloos aan!

Ook een eigen webinar organiseren en beschikbaar stellen aan uw doelgroep?
Bekijk hier alle mogelijkheden.

Dit bericht delen