
Dockwize: Van mosselsokken naar hoogwaardig horeca servies
Van mosselsokken naar hoogwaardig horeca servies
De lessen van startup Ocean Ceramics & Dockwize
Hoe begin je met het verkopen van bedrukte mosselsokken en eindig je met het leveren van hoogwaardig servies, gemaakt van mosselgruis, voor de horeca & retail? De ondernemer achter Ocean Ceramics, Sem van der Vinne, nemen je mee in hun inspirerende reis: van een ludiek idee naar een volwaardig bedrijf met een duidelijke visie.
Tijdens deze sessie vertellen ze hoe hun concept meerdere keren is veranderd en welke ontdekkingen ze onderweg deden. Voor wie doen we het eigenlijk? Wie is onze klant, en wat is die bereid te betalen voor ons product? Ze delen de uitdagingen van de opstartfase, en hoe Dockwize hen heeft geholpen om hun koers aan te scherpen en de juiste begeleiding te vinden.
Is het erg om van richting te veranderen? Zeker niet. Het draait juist om durven leren, je doelgroep écht begrijpen en tijdig bijsturen waar nodig.
Deze inspiratiesessie laat zien dat ondernemerschap een continu proces is van denken, doen en bijstellen. Want pas als je weet voor wie je het doet en waarom, kun je het juiste product of de juiste dienst in de markt zetten.
Vanzelfsprekend is het mogelijk om na de inspiratie sessie contact te leggen met een collega van Dockwize om te kijken wat Dockwize voor jouw startup kan betekenen?